ماندگاری تزریق ژل و فیلر ها چه مدت است؟
نوشته شده توسط : یک دوست

 

برخی از بیماران کبودی و تورم خفیف را تجربه می کنند، اما این موارد موقتی هستند و باید طی روزهای بعد از درمان فروکش کنند. پلی متیل متاکریلات (PMMA) یک ماده مصنوعی و زیست سازگار است که در بسیاری از قرن گذشته در پزشکی استفاده شده است. در فیلرهای پوستی، PMMA به اندازه یک "میکروسفر" یا یک توپ کوچک است که به طور نامحدود در زیر پوست باقی می ماند تا پشتیبانی مداوم را فراهم کند. پرکننده های PMMA همچنین حاوی کلاژن هستند، یک ماده طبیعی در پوست که ساختار و استحکام را ایجاد می کند. پرکننده های PMMA مورد تایید FDA شامل Bellafill® (که قبلا به عنوان Artefill شناخته می شد) است. بیان بیش از حد احساسات و تغییرات مورفولوژیکی می تواند منجر به چین و چروک نامطلوب در چانه شود.

فقط پزشکانی که برنامه آموزشی مورد تایید فیبروسل را تکمیل می کنند، می توانند آن را اجرا کنند. تقریباً 1 سال، اگرچه حامل ژل تا 6 ماه از بین می رود و باعث کاهش ارزش نتایج اولیه می شود. 24 میلی گرم در میلی لیتر هیالورونیک اسید (همانند بالا) اما با نسبت بالاتر (11 درصد) هیالورونیک اسید متقاطع.

به همین دلیل در نواحی مختلف صورت، گردن، بینی، پیشانی، چشم ها و گونه ها; چین و چروک ایجاد می شود. تکنیک های تزریق پرکننده پوست، از جمله تزریق ژل، به عضلات کمک می کند تا حجم خود را بازیابند و چین و چروک های ایجاد شده تا حد زیادی از بین بروند. ساختار و فیزیولوژی چربی شکم یا سینه با چربی عمیق یا زیر جلدی صورت متفاوت است. تزریق در زیر پوست سینه یا شکم انجام شد.
به منظور دریافت مقالات دیگر، بر روی https://www.sharjal.ir کلیک کنید.

کلاژن اولین پرکننده ای بود که به بازار عرضه شد، اما معرفی اسید هیالورونیک از محبوبیت ژل کاسته شد. در اغلب موارد، ماندگاری ژل بین شش تا هجده ماه است و در صورت نیاز باید درمان را تکرار کرد. ژل اسیدیالالورونیک اسید منع مصرف ندارد و همه افراد در صورت نیاز می توانند آن را مصرف کنند و حساسیت به آن بسیار نادر است. بسته به نوع پرکننده، نتایج می تواند ماه ها یا حتی سال ها باقی بماند. پرکننده های پوستی معمولاً نسبت به روش های جراحی انتخابی ارزان تر هستند.

چگونه پرکننده های پوستی می توانند ظاهر من را تقویت کنند؟

HA ها پرکننده های ایده آلی برای جبران حجم از دست رفته و ایجاد دوباره ظاهر زیبایی دلپذیر لب های متناسب و حجیم هستند. مهم است که با بیمار به دقت مشورت کنید تا بفهمید که آیا او می خواهد لب های خود را به ظاهر قبلی خود بازگرداند یا ظاهری متفاوت و مجلل تر می خواهد (Bousquet and Agerup 1999). خطوط افقی پیشانی نقص ناشی از عمل پویای عضلات فرونتالیس هستند (Stennert 1994). برای اهداف درمانی، تمایز بین این دو مهم است. همانطور که در مورد خطوط گلابلار، چین و چروک های پویا پیشانی به خوبی به درمان با سم بوتولینوم پاسخ می دهند.

اسید هیالورونیک به طور قوی به آب متصل می شود و هنگامی که به پوست تزریق می شود، پوست را حجیم، نرم و آبرسانی می کند. علاوه بر این مزایا، در رشد سلولی، عملکرد گیرنده غشایی و چسبندگی نقش دارد. تمام درمان ها توسط یک پزشک ماهر و با تجربه انجام می شود و برای نتایج مطلوب در نقاط دقیق اعمال می شود. بیو فیلر با ژل پلاسما برای مردان و زنان در سنین مختلف مناسب است. پزشک ما در طول مشاوره جامع و بدون تعهد با شما در مورد مناسب بودن شما صحبت می کند و به شما کمک می کند تا برنامه ای متناسب با اهداف خود ایجاد کنید.

با توجه به در دسترس بودن انواع مختلفی از مواد HA، پزشک اکنون می تواند آنها را به صورت لایه ای تزریق کند تا اثر قابل توجهی در این زمینه ایجاد کند. پس از تزریق، پزشک باید به آرامی ناحیه کاشته شده را بمالد تا بی نظمی ها را صاف کند. برای کاهش تورم و ناراحتی می توان از کمپرس یخ در ناحیه تحت درمان استفاده کرد. هیالورونیداز یک آنزیم پروتئین محلول است که در محل تزریق موضعی برای تجزیه و هیدرولیز HA عمل می کند. این ویژگی های مهم باعث شده است که تزریق های زیبایی مبتنی بر HA دومین روش غیرجراحی محبوب برای زنان و سومین روش محبوب برای مردان در سال 2006 باشد (Winnington 2007).

ماندگاری پرکننده های پوست چقدر است؟

هنگامی که فیلر HA تزریق می شود، ممکن است به آرامی ماساژ داده شود تا با کانتور بافت های اطراف مطابقت داشته باشد. مهم است که به یاد داشته باشید که این پرکننده ها رطوبت سنجی هستند و ممکن است اصلاح را تا 15٪ پس از تزریق افزایش دهند (Monheit 2006). این یک عمل بالینی خوب است که درکی از اهداف واقع بینانه بیمار بدست آوریم و ارزیابی کنیم که آیا پرکننده های HA می توانند خواسته های آنها را در طول مشاوره برآورده کنند یا خیر.

Belotero Balance، Juvederm Ultra، Juvederm Ultra Plus، Restylane، Restylane Silk، Restylane Lyft و Voluma. هر یک از این پرکننده های HA دارای ویژگی های منحصربه فردی هستند که بر روی مکان یا مکان هایی روی صورت که بهتر تزریق می شوند، سطحی که باید در پوست تزریق شود و طول عمر آنها پس از تزریق تأثیر می گذارد. تکنیک پانکچر متوالی انتروگراد برای بازتعریف مرز سرخابی استفاده می شود که یک کانتور طبیعی لب را ایجاد می کند.

پزشک شما می تواند به شما یک mas sa بدهد یا روش صحیح انجام آن را به شما آموزش دهد. مهم ترین چیزی که مشتریان باید در نظر داشته باشند این است که به سرعت پزشک خود را از هرگونه تغییر رنگ محل تزریق، به ویژه سفید شدن یا ترکیب رنگ سفید و قرمز در محل تزریق مطلع کنند.
برای کسب اطلاعات بیشتر، به لینک https://www.sevid.ir مراجعه نمایید.

تزریق ها را می توان به تدریج در طی جلسات مختلف تا حصول نتیجه مطلوب انجام داد. 3 ماه قبل از بارداری تزریق فیلر و بوتاکس مشکلی ندارد. تزریق فیلر و بوتاکس تا پایان بارداری و شیردهی ممنوع است. به خاطر داشته باشید که تزریق بوتاکس 2 ماه قبل و 2 ماه بعد از جراحی بینی امکان پذیر است.

بلافاصله پس از آن، نیمی از هر ناحیه تزریق شده با فشار انگشت بازسازی شد. اولین جلسه در اولین فرصت پس از ثبت نام در مطالعه (98-16 روز قبل از عمل) برنامه ریزی شد. در 6 تا 15 روز قبل از جراحی، نواحی تزریق شده توسط US مورد بررسی مجدد قرار گرفتند و تزریقات تکراری در سمت دیگر در سراسر خط وسط انجام شد. هیستوپاتولوژیست ها برای برندهای محصول کور شدند تا نمونه برداری و معاینه بافت کامل شود.

پرکننده ای که پس از بازسازی در جلسه اول توسط ایالات متحده غیرقابل شناسایی شد، در جلسه دوم در 2 نمونه شکمی دوباره ظاهر شد (جدول 3). هیچ تفاوت بافت شناسی معمولی بین مناطق بازسازی شده و بازسازی نشده وجود نداشت که بتواند این پدیده را توضیح دهد. می توان استدلال کرد که رسوبات پرکننده را می توان با فشار خارجی چنان مسطح کرد که نامرئی شوند و بعداً به شکل قبلی خود بازگردند. ایالات متحده از "مناطق بازسازی نشده" در 3 بیمار پس از دستکاری تغییر کمی کرد. با این حال، در 2 مورد، همه ژل های ظاهراً بازسازی نشده غیرقابل شناسایی شدند و هر دو پرکننده در بعد جمجمه ای در 1 بیمار گسترش بیشتری یافتند (3). این نشان می دهد که امکان بازسازی مداوم یک نیمه از رسوب ژل بدون تداخل با نیمه دیگر وجود نداشت.





:: موضوعات مرتبط: کلینیک زیبایی , ,
:: برچسب‌ها: کلینیک زیبایی , خدمات زیبایی , تزریق فیلر , فیلر لب , فیلر چانه , فیلر زیر چشم , تزریق ژل ,
:: بازدید از این مطلب : 304
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 مهر 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: